لباس هاي چهارخونه، يك استايل پاييزي و زمستاني


با لباس هاي چهارخونه، يك استايل پاييزي  و زمستاني ترندي را در اين فصل تجربه كنيد .پاييز يكي از بهترين فصل ها براي طرفداران مد مي باشد كه مي توانند استايل هاي پاييزي شيك و متفاوتي را براي خود ايجاد كنند.معمولا در فوريه و مارس برندهاي معتبر مانند شنل، ورساچه، گوچي، پرادا و…از كالكشن پاييز و زمستان خود رونمايي مي كنند و در واقع ترندهاي اين فصل ها را مشخص مي كنند، شما مي توانيد با دنبال كردن صفحه اينستاگرام برندها از جديدترين كالكشن هاي آن ها مطلع شويد.


رنگ هاي گرم مانند كرم ، قهوه اي و شتري از جمله رنگ هاي پاييزي هستند كه شما مي توانيد با يك ست زيبا استايل پاييزي خود را داشته باشيد همچنين رنگ هاي نود نيز مي تواند استايل شما را تكميل كند .


در پاييز شما مي توانيد تنوعي از طرح ها را بر روي لباس هاي خود داشته باشيد ، لباس هايي با پترن هاي مختلف و همچنين لباس هاي چهارخانه مي تواند استايل پاييزي شما را شيك تر كند .
 
لباس پترن دار
شما مي توانيد يكي از قسمت هاي لباس خود را پترن دار استفاده كنيد و براي اينكه استايل خود را شيك تر كنيد باقي تكه هاي لباس را تا حد امكان ساده استفاده كنيد تا ست پاييزي بهتري را داشته باشيد.
لباس هاي چهارخونه، يك استايل پاييزي ترندي
پيش از اين براي شما معني واژه ترند را توضيح داده اييم و گفته اييم كه ترند به چه معنا است اما اگر نمي دانيد پيشنهاد مي كنيم اين مقاله را اصطلاحات مد و فشن و كلمات رايج مد از دست ندهيد .
اما به طور كلي ترند زير مجموعه ايي از مد مي باشد و در واقع تعدادي از ترندها مد را تشكيل مي دهند . يعني يك سبك از هر چيزي كه براي مدتي مورد استقبال قرار مي گيرد. مجله پُرُوِ پيش تر هم مقاله اي با عنوان ترند چيست تهيه كرده است كه براي ديافت بيشتر مفهوم ترند ميتوانيد مطالعه كنيد.
ما در اين مقاله مي خواهيم در مورد يك استايل پاييزي ترندي و استايل پاييزي با لباس هاي چهارخانه توضيح دهيم .
كت و شلوارهاي چهارخانه ترندي
كت و شلوارهاي اورسايز همچنان در پاييز امسال هم نيز همراه شما خواهد بود.مي توانيد انواع كت هاي چهارخانه را با شلوار ساده بپوشيد و يا برعكس شلوارهاي طرح دار چهارخانه را با كت هاي ساده ست كنيد و يك استايل ترندي را داشته باشيد، همچنين مي توانيد از يك ست كامل چهارخانه استفاده كنيد و حتما به شما پيشنهاد مي كنيم كه باقي لباس ها و اكسسوري هاي خود را ساده استفاده كنيد
رنگ هاي گرم و يا رنگ هاي خنثي مانند طوسي و مشكي مي تواند يك انتخاب مناسب براي ست هاي چهارخانه شما باشد .
كت و شلوار چهارخانه
استايل هاي شيك پاييزي با دامن هاي چهارخانه
پاييز يكي از بهترين فصل ها براي طرفداران دامن هاي جذاب زنانه مي باشد و همچنين يكي از بهترين انتخاب هاي پاييز دامن هاي چهارخانه شما است كه بهتر است از دامن هاي ميدي كه تا زير زانو هستند استفاده كنيد.
دامن هاي چهارخانه به همراه جوراب شلواري هاي ضخيم مي توانند يك انتخاب شيك و جذاب براي استايل پاييزي ترندي شما باشند .
دامن پاييزيدستمال گردن هاي چهارخانه
اگر مي خواهيد كمي ساده تر چهارخانه هاي پاييزي را بپوشيد از يك دستمال گردن پاييزي و يا شالگردن هاي نازك پاييزي استفاده كنيد.بهتر است شالگردن هاي چهارخانه را بر روي لباس هاي ساده استفاده كنيد تا طرح آن بهتر ديده شود و استايل شيك تري را براي شما ايجاد كند.
در پاييز معمولا از دستمال گردن ها و يا شالگردن هاي نازك استفاده مي شود و معمولا شال هاي ضخيم مناسب زمستان مي باشد .
دستمال گردن چهارخانه
كت و باروني هاي بلند ترندي
اگر امسال به دنبال انواع باروني و كت رفته باشيد مطمئن كت هاي بلند تا مچ پا را زياد ديده اييد كه يكي از ترندهاي پاييز امسال است و اگر به لباس هاي بلند علاقه داريد مي توانيد از اين كت ترندي استفاده كنيد.
معمولا اين كت هاي بلند با رنگ هاي نئوني زياده ديده مي شوند كه شايد انتخاب اين رنگ ها كمي ريسكي باشد و اينكه مدت كمتري مي توان از آن ها استفاده كرد.
بهتر است اگر از كت هاي بلند استفاده مي كنيد ، شلوارهاي جذب را همراه آن بپوشيد .
كت هاي پاييزيكت هاي چهارخانه كوتاه را لايه لايه بپوشيد
يكي ديگر از ترندهاي پاييز 2019 پوشيدن لباس هاي لايه ايي است.منظور از لايه ايي پوشيدن اينه كه مي تونين چند تا لباس را رو هم بپوشيد مثلا يك تيشرت، پيراهن و روي آن يك كت كوتاه چهارخانه رو بپوشيد و با يك جوراب شلواري و نيم بوت استايل خود را تكميل كنيد.
استايل هاي لايه لايه بسيار جذاب و ترندي مي باشند و انتخاب تركيب رنگ هاي نود و همچنين خنثي مي تواند براي اين استايل انتخاب مناسبي باشد .
كت چهارخانه كوتاه
پانچ هاي چهارخانه  پاييزي را فراموش نكنيد !
در پاييز مي توانيد از جذابيت هاي پانچ ها استفاده كنيد و يك استايل پاييزي ترندي را براي خود ايجاد كنيد .
مي توانيد پانچ ها را همراه بافت و يك جين جذب بپوشيد و بهتر است رنگ بافت شما با پانچ همخواني داشته باشد تا باعث شلوغي استايل شما نشود .
پانچ هاي چهارخانه
لباس هاي چهارخونه، يك استايل پاييزي ترندي
اين نكته هميشگي را در پوشيدن لباس هاي پاييزي فراموش نكنيد :
چهارخانه هاي درشت باعث مي شود كه اندام شما پرتر نشان داده شود و در واقع شما را هيكلي تر نشان دهد و اگر اندام درشتي داريد بهتر است از چهارخانه هاي ريزتر استفاده كنيد .
براي ست كردن رنگبندي استايل پاييزي خود مي توانيد رنگ لباس هايتان را از چهارخانه لباستان انتخاب كنيد و باقي لباس هايتان را با آن ست كنيد .
علاوه بر رنگ هاي گرم براي پاييز و لباس هاي چهاخانه ، رنگ قرمز نيز در تركيب لباس هاي چهارخانه شما مي تواند بسيار جذاب و زيبا باشد .
چند مدل لباس چهار خانه موجود در وبسايت پُرُوِ را در ادامه مشاهده ميكنيد.

منبع:porove.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.