جديدترين مدل مانتو مجلسي دخترانهجديدترين مدل مانتو مجلسي دخترانه

مد و لباسلباس رسمي بانوان مانتو است بنابراين برايشان خيلي مهم است كه مانتويي را كه بر تن مي كنند زيبا وخاص باشد در ادامه ما گلچيني از مانتو مجلسي دخترانه را برايتان به اشتراك خواهيم گذاشتخيلي از خانم ها براي مراسم هاي خاص و مجلسي دوست دارند مانتو هاي شيك و خاصي را بپوشند ما در اين مطلب از پرشين وي علاوه نكات انتخاب مانتو مناسب متناسب با هر فصل و مجلس  كلكسيوني از زيبا ترين و شيك ترين مانتو مجلسي دخترانه و زنانه با رنگ هاي سياه و سفيد را برايتان به اشتراك خواهيم گذاشت اين مانتوها از طرح هاي خاص و زيبايي دوخته شده اند
مانتو مجلسي دخترانهسري جديد مدل مانتو دخترانه نوروز ۹۹ در اين مطلب جديدترين مدل هاي مانتو سال ۲۰۲۰ را براي شما عزيزان آماده كرده ايم. اين سري از مدل هاي مانتو در طرح ها و رنگ هاي شاد و متنوع تهيه شده اند.
مانتو مجلسيمانتو مجلسي دخترانهبيشتر بدانيد از شناخت انواع مدل مانتوممكن است شما هم گاهي در محل‌هاي متفاوت با ظاهر نامتعارف بانويي ديگر در آن جمع رو به رو شده باشيد. البته اين موضوع را مي‌توان به سليقه افراد نسبت داد و بايد به سلايق متفاوت احترام گذاشت، اما بهتر است آداب و اصول حضور در مكان‌ها و مناسبات مختلف را رعايت كرد.
براي مثال با توجه به اصول كاري، مانتو اسپرت نخي كوتاه اصلاً مناسب و برازنده ملاقات‌هاي كاري نخواهد بود. اولين مرحله خريد مانتو براي موقعيت‌هاي متفاوت شناخت مدل‌هاي مختلف مانتوها مي‌باشد. مانتو اسپرت و روزمره: مانتوهاي با كاربرد روزمره بهتر است دقيقاً همان چيزي باشند كه شما انتظار داريد!
مانتو مجلسيمانتو مجلسي دخترانه سادهاگر شما به مانتو‌هاي داراي جيب، دكمه يا زيپ علاقه مند هستيد و اين نوع مانتو‌ها كارايي بيشتر در روز برايتان خواهند داشت، بهتر است از مانتو‌هايي با اين ويژگي ها استفاده كنيد. اگر فعاليت روزانه بالايي داريد بهتر است مانتو‌هايي را انتخاب كنيد كه به شما اجازه بدهند به راحتي دست‌هايتان را حركت بدهيد و نگران نشستن و ايستادن خود نباشيد. در كل بهتر است مانتو روزمره مورد نظرتان علاوه بر تن خور مناسب و اعطاي زيبايي ظاهري به فرم بدن شما، كمك كند احساس راحتي و آسايشِ خاطر را تجربه كنيد.
مانتو مجلسيمانتو مجلسي دخترانه ساده و شيكمانتو رسمي: همان‌طور كه از اسم اين نوع مانتو‌ها پيداست اين مانتو‌ها مناسب مراسمِ رسمي ميباشند مانند ملاقات كاري مهم يا جشن‌ها و مراسمات مرسوم اداري و يا حضور در مراسمي كه به طور ويژه برايتان اهميت دارد. از ويژگي‌هاي بارز اين نوع مانتو‌ها مي‌توان به اندامي بودن فرم آنها اشاره كرد مانند مانتو‌هاي اداري. استفاده از اين مانتو‌ها نشان دهنده ارزشي است كه شما براي محلي كه در قرار است در آن حاضر شويد، قائل شده ايد و نسبت به جايگاه خود شناخت كافي را داريد. مشاهده تمام مانتوها
مانتو مجلسي: زمانيكه صحبت از مانتو مجلسي ميشود، ممكن است تعداد زيادي از افراد به ياد مانتو‌هاي پرزرق و برق و منجوق كاري شده و يا گيپور دار بيفتند درصورتي‌كه تعريف مانتو مجلسي الزاما به اين صورت نميباشد. اين نوع مانتو‌ها معمولاً از پارچه‌هايي دوخته مي‌شوند كه روي تن صاف و مرتب باشند و به سادگي چروك نشوند. ويژگي چروك نشدن مانتو مجلسي مي‌تواند به دليل استفاده بيشتر پلي استر نسبت به نخ در آن باشد.
دوخت مانتو مجلسي به طور ويژه مي‌باشد و مرتب و خاص بودن آن زبانزد عموم افراد است. فرم ايستايي مانتو مجلسي در تن به صورت اندامي مي‌باشد و طرح آن بنا به سليقه مشتريان متفاوت مي‌باشد. شما در مجالس مهم مانند عقد يا عروسي يا حتي هنگام عذاراي‌هاي رسمي بهتر است از اين نوع مانتوها استفاده كنيد و به طور ويژه و خاص در جمع نزديكانتان بدرخشيد. مشاهده تمام مانتوها
مانتو مجلسيمانتو مجلسي ساده و زيباشناخت جنس مانتو
آيا تا به‌حال به بازار تهران و قسمت پارچه فروشان رفته ايد؟ اگر نرفته ايد ،حتماً سري به آنجا بزنيد. هنگام ورودتان، با غرفه‌ها و مغازه‌هاي مختلف مواجه خواهيد شد كه علاوه بر وجود اجناس متفاوت در طرح و رنگ‌هاي متفاوت، اجناسي هم هست كه شما آن‌ها را مكرراً مشاهده خواهيد كرد.
قيمت پارچه‌ها و كيفيت آن‌ها بنا به تنوع پارچه طيف گسترده‌اي را شامل ميشود كه مناسب اكثر افراد جامعه مي‌باشد. اگر زمان رفتن به آنجا را نداريد، مي‌توانيد از خيابان هاي معروف تهران در اين حوزه مثل گاندي و زرتشت و يا پاساژ ميري ديدن كنيد. البته پارچه‌هايي با كيفيت و قيمت بالاتر را نيز مشاهده خواهيد كرد.
منبع:persianv.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.