شيك ترين و جديدترين مدل لباس مجلسي و اسپرت

شيك ترين و جديدترين مدل لباس مجلسي و اسپرتمد و لباسما در اين مطلب براي شما عزيزان گلچيني از زيباترين و مدرنترين مدل پيراهن ضخيم دخترانه براي دلبندتان جهت ايده آماده كرده ايمپيراهن هاي بچگانه هميشه از مدل هاي متنوع و زيبايي برخوردار هستند اين روزها كه هوا رو به سردي مي رود بهتر است براي دلبندتان لباس هاي ضخيم و زيباي دخترانه تهيه كنيد ما در اين مطلب از پرشين وي قصد داريم گلچيني از مدل پيراهن ضخيم دخترانه براي ايده را براي شما عزيزان آماده كنيم
مدل پيراهن ضخيم دخترانهفصل بهار در يك نيمه تقريبا خنك و در نيمه ي ديگر گرم است پس لباس هاي مناسب اين فصل زيبا تركيبي است از لباس هاي فصل تابستان و پاييز. در اوايل بهار هوا هنوز سرما و بارندگي را دارد به همين دليل پيراهن هاي كمي ضخيم تر و شلوارجين مي توانند انتخاب خوبي براي بچه ها باشند اما بعد از اواسط ماه دوم اين فصل زيبا لباس هاي راحت تر و بدون آستين با پارچه هاي نازك به بازار مي آيند. مدلهاي اين بخش تركيبي هستند از لباس هاي اسپرت و مجلسي مناسب دختربچه ها براي فصل بهار.
مدل پيراهن ضخيم دخترانهمدل پيراهن ضخيم دخترانه زيبابيشتر بدانيد از نكات انتخاب لباس بچهاز اينكه لباس‎هاي قبلي بچه را با لباس‌هاي نو ست كنيد، نگران نباشيد. حتي اگر يكي از برند گران باشد و يك تكه‌ ديگر از برند ارزان. ممكن است بعضي از لباس‌ها زودتر به بچه‌ها تنگ شوند. آن‌ها را از بين برندهاي گرانقيمت انتخاب نكنيد. يادتان باشد براي لباس‌هاي مهماني يا موقعيت‌هاي خاص، لباس گران نخريد.
بچه‌هايي كه تازه راه افتاده‌اند، به لباس‌هاي بادوام‌تري نياز دارند
جنب و جوش آن‌ها بيشتر است. ممكن است زمين بخورند و سر زانوهايشان ساييده شود. لباس‌هايي كه دكمه و زيپ دارند انتخاب نكنيد. لباس‌هايي با كمركشدار و پارچه‌هاي كشي مناسب‌تر هستند.
مدل پيراهن ضخيم دخترانهمدل پيراهن ضخيم دخترانه زيبابعد از چهار سالگي براي خريد لباس بچه، از او نظرش را بپرسيد
بين ۴ تا ۶ سالگي بچه‌ها آنقدر بزرگ شده‌اند كه درباره‌ي رنگ و استايل مورد علاقه‌شان نظر بدهند. تركيب شلوار جين و تي‌شرت براي اين سنين مناسب است. سايز دخترها و پسرها در اين دوره‌ي سني با هم تفاوتي ندارند.
براي خريد لباس نوزادي، الياف نخي و نرم را انتخاب كنيد چون نوزادها پوشك مي‌شوند، شلوارهاي كشي را كه پاي نوزاد در آن راحت است، انتخاب كنيد. موقع خريد لباس بچه به اين توجه كنيد كه به راحتي بتوان پوشك بچه را عوض كرد. طوري كه لازم نباشد همه‌ي لباس‌هايش را دربياوريد.
مدل پيراهن ضخيم دخترانهلباس شيك دخترانه زيباموقع خريد لباس بچه هميشه به ليبل يا راهنماي سايز هر برند توجه كنيد
كشورهاي مختلف شماره و اندازه‌ي سايزهايشان با يكديگر متفاوت است. هميشه بايد اندازه‌هاي فرزندتان را بدانيد و با با اندازه‌هايي كه در ليبل هر برندي ذكر شده، مقايسه كنيد.
اگر از سايز فرزندتان مطمئن نيستيد، يك سايز بالاتر بخريد موقع خريد لباس بچه، اگر بين دو سايز شك داشتيد هميشه سايز بالاتر را انتخاب كنيد. لباس كمي گشادتر بهتر از لباسي است كه بچه در آن راحت نباشد.
ايده هايي براي مدل پيراهن ضخيم دخترانهمدل پيراهن ضخيم دخترانهپيراهن دخترانه شيكهميشه راحتي فرزندتان را در نظر بگيريد
پدر و مادرها گاهي انتخاب برايشان سخت مي‌شود. گاهي لباسي آن قدر زيبا و جذاب نيست اما بچه‌ها بيشتر در آن احساس راحتي مي‌كنند. هميشه اينكه چقدر لباس بچه‌ها كاربردي است، بايد در اولويت باشد.
بعد از خريد لباس بچه و قبل از پوشاندن به او، حتماً يكبار آن‌ها را بشوييد براي حفظ سلامتي نوزادها و بچه‌ها بايد لباس‌هاي نو پيش از پوشيدن، شسته شوند. كودكان بدن حساسي دارند. بعضي از مواد شيميايي باقي‌مانده در الياف يا بعضي آلودگي‌ها ممكن است در لباس‌ها باقي مانده باشند كه مضر هستند.
منبع:persianv.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.