زيباترين مدل هاي مانتو پاييزه مخصوص شيك پوشان

زيباترين مدل هاي مانتو پاييزه مخصوص شيك پوشانمد و لباسمدل مانتويي كه هم زيبا و شيك باشد و هم اسپرت كم نيست فقط بايد با توجه به استايل و قد و جثه تان مانتو را انتخاب كنيد در ادامه با گلچيني از مانتو پاييزه آشنا خواهيم شدفصل سرد سال كه از راه مي رسد خيلي از افراد دوست دارند در كنار پالتو لباس هاي زمستانه يك مانتو خوب زيبايي را انتخاب كنند كه گرم باشد مانتو پاييزه جز آن دسته از مانتو هايي است كه به راحتي مي توانيد در فصل سرد سال از آن استفاده كنيد بهتر است مانتوهاي پاييزه اي را انتخاب كنيد كه حالت اسپرت داشته باشد تا جذابيت را چند برابر كند در ادامه مطلب از پرشين وي قصد داريم كلكسيوني از زيباترين مانتو پاييزه را برايتان به اشتراك بگذاريم
مدل مانتو پاييزهمجموعه ايي از عكس هاي انواع مدل مانتو پاييزه جديد و زيبا را در اين مطلب گردآوري نموده ايم كه با مشاهده اين مدل هاي متنوع و جالب و الگوبرداري از آنها، زيباترين مانتو پاييزه را انتخاب نماييد. توجه داشته باشيد كه اين مدل هاي زيبا از بين مانتو هاي جديد اسپرت گلچين و در اين مطلب ارائه شده است كه هر يك مي توانند بهترين انتخاب براي شما باشند. در ادامه همراه ما بوده و از اين مدل مانتو پاييزه جديد و شيك ديدن فرماييد.
تصاوير جديدترين و شيكترين مدل هاي مانتو پاييزه و زمستاني دخترانه و زنانه اسپرت شيك جديد سال ۲۰۱۶ _۲۰۱۷ رادرادامه خواهيد ديد.
مانتو پاييزهمانتو پاييزه جذاببيشتر بدانيد از هنگام انتخاب مدل مانتو به اين نكات توجه كنيدانتخاب مدل مانتو اي كه هم كمك كند تا ظاهرتان متناسب تر ديده شده و هم زيبا ، راحت و شيك باشد به نظر كار مشكلي مي آيد. در اين مطالب به نكاتي اشاره شده كه شما را در انتخاب و خريد مانتو مناسب ياري كرد.
مانتو به عنوان يكي از پركاربردترين لباس ها كه خانم ها با آن روزانه سر و كار دارند، نقش مهمي در كاربري هاي مختلف روزانه، لباس فرم، ميهماني ها و مجالس ايفا مي كند.
مانتو پاييزهمانتو پاييزه شيكمانتوهايي كه كاربري روزانه دارند و مكرر از آن ها استفاده مي شود بايد به معناي واقعي تن خور مناسبي داشته باشد، داراي جيب بوده و از دكمه ها (به طور مثال ۴ دكمه) يا زيپ خور مناسبي بهره برده باشد، دست و پاگير نبوده و در پايان از لحاظ رنگ هم مناسب باشد تا بتوان همه جا از آن استفاده كرد. همه اين موارد بايد در كنار زيبايي كه به شما مي دهد بتواند با نزديك شدن فصل گرما، لباس مناسبي هم براي بهار و تابستان تان باشد.
علاوه بر همه اين موارد، نكات مهم ديگري هم در انتخاب مدل مانتو وجود دارد كه به اندازه قد و تركيب اندامي كه شما داريد بر مي گردد و به شما كمك مي كند تا ظاهرتان متناسب تر ديده شود. در ادامه مواردي كه در اين باره مي توانند به انتخاب شما كمك كنند را بررسي مي كنيم.
مانتو پاييزهمانتو پاييزه زيبا ومدرنمدل مانتو مناسب خانم ها و دختران ريزه و كوتاه قد:
يكي از رازهاي زيبا ديده شدن، تناسب در پوشش است. اگر مانتويي بزرگ تر از سايزتان انتخاب كنيد نه تنها بد هيكل ديده مي شويد بلكه بايد آن را به تيغ خياط بسپريد تا برايتان اندازه كند.
از پوشيدن مانتوهايي با دامن هاي خيلي گشاد و كلوش خودداري كنيد. مانتوهاي خيلي بلند انتخاب نكنيد چرا كه شما را كوتاه تر نشان مي دهند. يك مدل كوتاه تا روي زانو براي شما بسيار مناسب است.
راه هاي عمودي باريك روي مانتو باعث مي شود بلندتر به نظر برسيد. همچنين اين مانتوها رسمي و كلاسيك هستند.
مانتو پاييزهمانتو پاييزهمدل مانتو براي زنان قد بلند :لباسي كه از بالا تا پايين تكرنگ باشد به دليل اينكه خطي يكدست ايجاد مي كند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. پس براي اينكه خيلي بلند به نظر نياييد با انتخاب مناسبي از تركيب رنگ هاي مختلف مانتو، شلوار و كفش، قدتان را متناسب نمايش دهيد.
راهنماي انتخاب مدل مانتو
مانتوهاي خيلي كوتاه هم، پاها را بلندتر از آنچه هست نشان مي دهد پس سعي كنيد از اين مانتوها در انتخابتان دوري كنيد.
مانتوهاي كمردار مي توانند اندام شما را خوش تركيب تر نشان دهند. پس مي توانيد به آن ها هم نظري داشته باشيد.
مانتو پاييزهپانچو پاييزهمدل مانتوي مناسب زنان چاق يا درشت اندام :براي اينكه از چرخيدن در پاساژها و سايت ها و مغازه ها به دليل پيدا نكردن مانتويي كه مورد سليقه تان باشد خسته شده ايد، بد نيست به دوختن يك مانتو فكر كنيد. مانتوهاي كشي و استرچ و كمر كشي براي زنان درشت اندام مناسب نيست. مانتويي انتخاب كنيد كه خطوط افقي در طرح پارچه آن نباشد. راه راه پارچه ها، نوارها و خطوط افقي شما را چاق تر و عريض تر نشان مي دهد.
مانتوهاي خيلي كوتاه انتخاب نكنيد و به دنبال مدل هايي باشيد كه برش هايي در پهلوها دارند. اين مدل ها علاوه بر افزايش شيك تر بودن شما، به راحتي شما در هنگام حركت كمك مي كنند.
نكات انتخاب مانتو پاييزهمانتو پاييزهمانتو پاييزهمانتو پاييزهمانتو شيك پاييزهلايت مد / ديجي زيبا

منبع:persianv.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.