استايل جذاب را با اين ترفندها خواهيد داشت

استايل جذاب را با اين ترفندها خواهيد داشتمد و لباسما در اين مطلب هر آنچه كه بايد پيرامون استايل جذاب مردانه و اصول شيك پوشي در آقايان را بدانيد به شما خواهيم گفتبراي داشتن استايل جذاب مردانه بايد اصول لباس پوشيدن را بدانيد جالب است كه بدانيد با رعايت نكات خيلي كوچك مي توانيد تغييرات بزرگ و شگرفي را در خودتان ايجاد كنيد ما در اين مطلب از پرشين وي نكاتي پيرامون استايل جذاب مردانه برايتان آماده كرده ايم كه تا به راحتي بتوانيد همواره بدرخشيد
استايل جذاب مردانهچيزهاي خاصي هست كه هر مرد بايد درباره ظاهر خود بداند. ازتطبيق دادن رنگ كفش و لباس گرفته تا اصلاح مو سر و صورت، اين ترفندهاي مي توانند زندگي هر مردي را خيلي ساده تر كند و استايل او را جذاب تر.۱- آستين هاي پيراهنتان را درست بالا بزنيد
به جاي اينكه سرآستين را آرام به سمت بالا تا بزنيد، سر آستين را برگردانيد و تا زير آنرج بالا بكشيد. سپس قسمت برعكس شده را بگيريد و به طرف بالا تا بزنيد تا سر آستين را بپوشاند. تا زدن با اين شيوه كمك مي كند تا خوردگي آستينتان برنگردد.
استايل جذاب مردانهاستايل جذاب مردانه۲- قانون ” گاهي، هميشه، هرگز” درباره دكمه كت را ياد بگيريد
دكمه بالايي كت گاهي بايد بسته باشد ( بسته به استايلتان ) دكمه مياني كت هميشه بايد بسته باشد ( اين دكمه شكل كت را حفظ مي كند ) و دكمه آخر كت هرگز نبايد بسته باشد ( بستن اين دكمه شكل واقعي كت را از بين مي برد ).
استايل جذاب مردانهنكات استايل جذاب مردانه۳- براي اينكه بفهميم كتمان كاملا فيت است راه بسيار ساده اي وجود دارد
در حالي كه كت را پوشيده ايد، بازوي خود را به يك ديوار تكيه دهيد. شانه طبيعي خودتان قبل از شانه كت بايد به ديوار برخورد كند. اگر شانه كت ابتدا برخورد كرد، پس اين كت فيت شما نيست. همانطور كه همه مي دانيم فيت بودن مهمتري ويژگي در خريد يك لباس است.
نحوه داشتن استايل جذاب مردانهاستايل جذاب مردانهلباس فيت مردانه۴- بفهميد چه نوع بافتي در تابستان خنك نگهتان مي دارد
پوشيدن همان بافت كت در تابستان كه در ديگر فصل ها استفاده مي كرديد اصلا ايده خوبي نيست. تابستان بافتي سبك تر و هواگير تر مي طلبد. پارچه هاي كتان و پنبه اي بهترين انتخاب ها هستند، و مي توانيد هم در كت و هم در پيراهن از آنها استفاده كنيد. اگر از كت هاي راه راه هم خوشتان مي آيد مي توانند در تابستان خنك نگهتان دارند.
استايل جذاب مردانهبافت كت در تابستان۵- براي لباس پوشيدن هنگام صبح، با كفش شروع كنيد
بسياري از آقايان هنگام لباس پوشيدن كفش را آخرين چيز مي دانند، اما اگر بخواهيد با توجه به آب و هوا و روز لباس بپوشيد اين كار اشتباه است.
مي خواهيد به جايي برويد كه قرار است زياد پياده روي داشته باشيد؟ شايد بهتر باشد كفش هايي راحت تر انتخاب كنيد. امروز ممكن است باران ببارد؟ شايد بهتر باشد كفشي ضد آب به پا كنيد.
استايل جذاب مردانهاستايل جذاب مردانهبهتر است با توجه به كفش كه آن روز مي خواهيد استفاده كنيد لباس بپوشيد. هميشه آرزوي بهترين را داشته باشيد اما خود را براي بدترين آماده كنيد.
۷- كفش و كتتان را با هم منطبق كنيد
استايل جذاب مردانهكفش مناسب۸- ژاكت هاي بافتني خود را به جاي آويزان كردن تا كنيد
حتي سبك ترين ژاكت هاي بافتني هم اگر براي مدت طولاني آويزان بمانند كش مي ايند. بهتر است اين لباس ها را تا كنيد در كمد بگذاريد و در عوض پيراهن ها و تي شرت ها را آويزان كنيد.
نكاتي براي داشتن استايل جذاب مردانهاستايل جذاب مردانهژاكت مناسب۹- كيف پولتان را در جيب پشت نگه نداريد
نشستن روي كيف پول باعث ايجاد حالتي نا متقارن يا نامتعادل در قسمت لگن و باسن شلوار مي شود.
اين حالت به مرور تبديل به انواع مشكلات مي شود، از جمله درد موقت، بهم خوردن حالت لگن و همچنين آسيب رسيدن به اعصاب كمر مي شود.
استايل جذاب مردانهكيف پولتان را در جيب پشت نگه نداريد۱۰- براي حفظ كفش هاي خود از صابون چرم و روغن استفاده كنيد
بعد از يك زمستان سخت مطمئن شويد كه از كفش هاي خود مراقبت مي كنيد. رسيدگي به كفش ها با صابون و روغن چرم عمر آنها را بسيار زياد مي كند و اين تضمين را مي دهد كه كفشتان تا سال ديگر نيز حالت خود را حفظ كند.
استايل جذاب مردانهكفش مناسب استايل مردانه۱۱- اجازه دهيد كفشتان نفس بكشد
نبايد هر روز به يك كفشو لباس گير بدهيد و عوضش نكنيد، اما چرا؟ چون اگر به كفش ها استراحت دهيد براي مدت زمان بيشتري سالم مي مانند و مي توانيد استفاده شان كنيد.
بيشتر بدانيد از اشتباه در استايل مردانه كه بايد از آنها دوري كردمد آقايان
اگر نگاهي به عكس هاي قديمي تان بيندازيد متوجه خواهيد شد كه گاهي چه انتخاب هاي وحشتناكي در نحوه لباس پوشيدن تان داشته ايد اما بدترين چيزي كه تا به حل پوشيده ايد چيست؟ نگران نباشيد همه ما در گذشته چنين اشتباهاتي مرتكب شده ايم. به عنوان يك مرد اگر مي خواهيد همواره خوشتيپ به نظر برسيد و استايل مردانه تان را حفظ كنيد بايد از پوشيدن برخي از لباس ها خودداري نماييد. در اين مقاله اين اشتباهات را جمع آوري كرده ايم.
۱٫ تي شرت هاي تايپوگرافي خنده دار
وقتي شما شعار يا نوشته خاصي روي تي شرت مي بينيد ممكن است فكر كنيد كه نوشته خنده دار و بامزه اي دارد اما اينطور نيست. شايد همه ما با ديدن اين مدل تي شرت ها به خاطر با مزه بودنشان اقدام به خريدشان كنيم اما شايد از نظر ديگران اينطور نباشد. به ياد داشته باشيد پوشيدن اين نوع تي شرت ها زمان و مكان خاص خود را مي طلبد و بايد آنها را در خانه خود بپوشيد تا حس شوخ طبعي را از آن دريافت نماييد. پوشيدن اين تي شرت ها در مكان هاي عمومي ظاهر جالبي ندارد.
استايل جذاب مردانهاستايل جذاب مردانه۲٫ استفاده بيش از حد از اكسسوري (به ويژه دستبند)
استفاده از اكسسوري براي مردان مي تواند به منزله يك مشخصه باشد اما نبايد در استفاده از آن اغراق شود. برخي از مردان ۱۵ مدل دستبند چرمي و فلزي را با يك ساعت مچي همراه مي كنند. همچنين كراوات، دستمال جيبي، دستمال سر و دكمه سر آستين را يكجا استفاده مي كنند و اين مي تواند خيلي شلوغ به نظر برسد. از اكسسوري بايد به شكلي ظريف استفاده شود تا نشانه اي از شخصيت و استايل شما باشد.
۳٫ كفش هاي پنجه مربعي
اين مدل كفش ها بيشتر در برند هاي ارزان قيمت و با كيفيت پايين يافت مي شوند. برند هاي مطرح معمولا از اين طراحي در كفش هاي مردانه استفاده نمي كنند و اگر شما اين مدل كفش ها را به پا مي كنيد در واقع داريد نزد ديگران كيفيت پايين كفش هايتان را فرياد مي زنيد. كفش در استايل مردانه از اهميت بالايي برخوردار است و بهتر است بيش از اندازه در انتخاب آن هوشمندانه عمل كنيد.
نكات استايل مردانه۴٫ شلوارك تا پايين زانو
اين چهارمين اشتباه در استايل مردانه است. اگر در تعطيلات تابستاني يا يك جمع راحت و دوستانه به سر مي بريد بهتر است اندازه شلوارك تان كمي بالاتر از زانو باشد. دليل بد بودنش اين است كه هيچ تناسبي با كفش ندارد و اندامتان را بد و نافرم نشان مي دهد اما وقتي اندازه مناسبي داشته باشد با كفش اسپرت تركيب جالبي پيدا مي كند.
۵٫ لباس هاي بيش از حد تنگ يا بيش از حد آزاد
تناسب مهمترين اصل براي بهبود استايل مردانه است. وقتي لباس شما براي تان مناسب نيست ظاهر خوبي نخواهيد داشت.
برخي از مردان كه اندامي عضلاني دارند براي نشان دادن عضلاتشان از لباس هاي بسيار تنگ استفاده مي كنند اما در حقيقت اين كار تاثير منفي دارد. همين امر در مورد مرداني كه اضافه وزن دارند نيز صدق مي كند. آنها سعي مي كنند با پوشيدن لباس هاي قواره بزرگ اضافه وزن شان را مخفي كنند اما اين نيز تاثير منفي دارد. بنابراين هميشه سعي كنيد لباسي انتخاب نماييد كه دقيقا اندازه شماست
بدونيم

مطلب مرتبط:

چطور لباس شيك بپوشيم

منبع:persianv.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.