مدل هاي شيك و جادار كيف مدارك مردانه

دانستني هاي لباس و كفش و كيف

مدل هاي شيك و جادار كيف مدارك مردانه

 كيف مدارك مردانهمد و لباسما در اين مطلب قصد داريم گلچيني از كيف مدارك مردانه و همچنين نكات خريد كيف مدارك مردانه را برايتان به اشتراك بگذاريميكي از كيف هايي كه هر مردي بايد داشته باشد كيف مدارك مردانه است اين كيف مي تواند براي استايل مردانه هم بسيار زيبا و شيك باشد اگر شما هم جز آن دسته از افرادي هستيد كه دائما وسايل هاي ضروري بايد همراهتان باشد و يا مداركي كه در ماشين نياز داريد حتما يكي از اين كيف ها را داشته باشيد در ادامه مطلب پرشين وي گلچيني از كيف مدارك مردانه را خواهيم ديد
كيف مدارك مردانهكيف مدارك چرمكيف مدارك چرمبيشتر بدانيد ازكيف مردانه چرم چه ويژگي‌هايي دارد و هنگام خريد آن بايد به چه مواردي توجه كنيم؟برخلاف تصور بيشتر آقايان حمل كيف كاري زنانه نيست و آقايان متشخص و خوش‌لباس نيز مي‌توانند براي كار و امور روزمره كيف مردانه مناسب خود را حمل كنند. بهترين نوع كيف كه بالاترين دوام و كيفيت را دارد كيف چرم است. اما كيف مردانه چرم چه ويژگي‌هايي دارد و هنگام خريد آن بايد به چه مواردي توجه كنيم؟ مسلما تنها قيمت كيف دليل بر اصالت و دوام آن نيست و نكات مختلفي را بايد مد نظر داشته باشيد.
نوع چرم به كار رفته همان طور كه چرم به كار رفته در كفش و كت شما بايد اصل و خالص باشد چرم به كار رفته در كيف
مردانه شما نيز بايد از چرم اصل و خالص تهيه شده باشد. چرم خالص چرمي است كه ضخامت كافي دارد و تمام لايه‌هاي پوست حيوانات به طور كامل در آن به كار رفته است، ضدآب است و دوام بالا و البته قيمت بالاتري نيز دارد. اين نوع چرم در قسمت زيرين حالتي نرم و اسفنجي و در قسمت رويي حالتي براق و دانه دانه دارد كه بافت آن كاملا حس مي‌شود. درحالي كه چرم بي‌كيفيت از لايه‌هاي رويي پوست حيوانات تهيه مي‌شود و حالتي خشك و شكننده دارد پس از مدتي ترك خورده و پوسته پوسته مي‌شود.
از خريد كيف‌هايي كه از چرم بازيافتني تهيه شده‌اند نيز خودداري كنيد، اين نوع چرم از ضايعات و با فرآيند‌هاي شيميايي مضر تهيه مي‌شود و براي شما و محيط زيست زيان‌بار است. چرم اصل بوي خوبي دارد و به مرور زمان كهنه نمي‌شود بلكه زيباتر و خوش‌فرم‌تر
مي‌شود اما مراقب باشيد چرم مصنوعي كه با بوي چرم معطر شده با چرم طبيعي اشتباه نگيريد.
كيف مدارك مردانهكيف مدارك مردانهفرآوري چرمچرم‌هايي كه در ساخت كيف مردانه به كار مي‌روند به دو روش فرآوري مي‌شوند كه لازم است اين دو روش را بشناسيد چون تاثير زيادي روي قيمت و انتخاب كيف دارد. روش اول روش فرآوري كرومي است كه با عناصر شيميايي و در طي چند روز انجام مي‌شود و چرمي كه با اين روش به دست مي‌آيد ارزان است و ۹۰ درصد از محصولات موجود در بازار با اين روش فرآوري مي‌شوند. روش دوم همان طور كه از نامش پيداست با مواد طبيعي و بدون زيان به محيط زيست انجام مي‌شود. محصول به دست آمده با اين روش كيفيت بالاتري دارد و بوي بهتري مي‌دهد و البته گران‌تر است.
از ديرباز نام كشورهاي مختلفي در توليد چرم بيش از بقيه درخشيده است، كشورهايي مثل آمريكا، فرانسه و انگلستان كيف چرم با كيفيت بالا تهيه مي‌كنند اما در اين ميان ايتاليا هميشه رتبه نخست را در توليد بهترين چرم داشته است و همين شهرت باعث شده كه توليدكنندگان خرده‌پا از آن سوء استفاده كنند و محصولات بي‌كيفيت خود را گران‌تر بفروشند. پس لازم است قبل از انتخاب كيف از اصالت برند و محل توليد آن اطمينان حاصل كنيد و سپس هزينه آن را بپردازيد.
كيف مدارك مردانهكيف مدارك مردانه زيبادوام و كار دست
بهترين كيف چرم كيفي است كه از بهترين چرم تهيه شده باشد اما فرآيند ساخت و كيفيت دوخت قطعات نيز نقش مهمي در كيفيت كيف مردانه دارد و ميزان وزني را كه كيف مي‌تواند تحمل كند تعيين مي‌كند. پس حتما هنگام خريد و انتخاب كيف مردانه به كيفيت دوخت، تعداد بخيه‌ها در واحد طول و مساوي بودن طول بخيه‌ها در تمامي قسمت‌هاي كيف دقت كنيد، دوخت آستر و قسمت‌هاي داخلي را نيز فراموش نكنيد.
يراق آلات
هر كيفي بسته به نوع و مدل داراي يراق آلات مختلفي مثل دسته، دكمه، زيپ، قفل، حلقه فلزي و بند شانه است كه هرچند قسمت كوچكي از كيف را شامل مي‌شوند اما دوام و كيفيت آن تاثير زيادي روي دوام و كيفيت كيف مردانه شما دارد و هنگام خريد حتما آن را به دقت بررسي كنيد.
رنگ كيف
كيف مردانه در رنگ‌هاي محدودي توليد مي‌شود؛ مشكي، قهوه‌اي تيره و قهوه اي روشن. رنگ‌هاي مشكي و قهوه‌اي تيره براي محيط‌هاي جدي و كاري مناسب هستند چون حسي از حرفه‌اي بودن و قدرت و اختيار را القا مي‌كنند و با كت و شلوار به راحتي هماهنگ مي‌شوند. اما رنگ‌هاي روشن‌تر مثل شتري و قهوه‌اي روشن براي تيپ‌هاي راحتي و غيررسمي‌تر مناسب هستند. از انتخاب كيف‌هاي دورنگ و با رنگ‌هاي غيررسمي اجتناب كنيد.
 
كيف مدارككيف مدارك چرم و شيكطراحي و مدل كيف مردانه در نهايت شما بايد به مدل و طراحي كيفي كه انتخاب مي‌كنيد دقت كنيد. مدل كيف بايد با نوع فعاليت شما و شخصيت شما هماهنگ باشد، ظاهر و سايز كيف را به دقت بررسي كنيد و انتخاب درست را انجام دهيد:
كيف‌هاي سامسونت: براي حسابدارها، وكلا، مهندسان و پزشكان و كليه افرادي كه كار جدي حرفه‌اي انجام مي‌دهند و با خود لپ تاپ حمل مي‌كنند مناسب است. اين نوع كيف با كت و شلوار و لباس رسمي كاري هماهنگ است و براي قرارهاي كاري و همايش‌ها مناسب است.
كيف دوشي: اين كيف‌ها حالت رسمي كمتري دارند و تطبيق پذيري آن‌ها بالاتر است و براي محيط‌هاي كاري كه چندان رسمي نيست مناسب هستند.
كيف مدارككيف مدارك زيباكيف مدارككيف مدارك زيبا

منبع:persianv.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.