نكات مهم براي لباس پوشيدن در يك دورهمي دوستانه كه هر خانم بايد بداند

نكات مهم براي لباس پوشيدن در يك دورهمي دوستانه كه هر خانم بايد بداندمد و لباسدراين مطلب به نحوه انتخاب لباس دورهمي براي دورهمي هاي دوستانه در داخل و يا خارج خانه مي پردازيم .دورهمي‌هاي دوستانه همانطور كه از نامشان پيداست جو صميمي و دوستانه‌اي دارند. طوري كه حتما اعضايي كه دور هم جمع مي‌شوند با يك صميمت و حس خوبي كنار هم جمع شده‌اند. ممكن است دورهمي دوستانه بين دوستان دوره‌ي مدرسه، دانشگاه، همكاران صميمي در يك محل كار، دخترخاله‌ها، دخترعموها و … باشد. اين مهماني‌ها جنبه‌ي غير رسمي دارند و با چاي و شيريني يا يك وعده ناهار يا عصرانه برگزار مي‌شوند. بعضي از آن‌ها در خانه و بعضي در بيرون از خانه در محيط رستوران يا كافه هستند. پس به طبع نوع پوشش و لباس دورهمي كه خانم‌ها در اين دورهمي انتخاب مي‌كنند نبايد نه خيلي زرق و برق‌دار باشد نه خيلي رسمي و خشك.
انتخاب لباس دورهمي دوستانهمشخصه‌ي اصلي لباس دورهمي كه در اين نوع دورهمي دوستانه انتخاب يا خريد مي‌كنيد بايد راحتي و صميمت شما را نشان دهد. در اين مطلب قصد داريم نكات مهم براي انتخاب يك لباس مناسب در دورهمي هاي دوستانه را به شما بگوييم.
با توجه به اندامتان لباس بپوشيد
افراد اندام متفاوتي دارند. لزوما نمي‌توان با كلمات چاق يا لاغر اندام خود را بررسي كنيم. ممكن است شما سرشانه‌هاي استخواني داشته باشيد اما ساق پاهايتان درشت باشد. ممكن است نيم‌تنه بزرگ‌تري نسبت به پايين‌تنه خود داشته باشيد و يا بر عكس. به طور كلي رنگ‌هاي ساده و لباس‌هايي كه طرح ملايم دارند اندام بدن را باريك‌تر نشان مي‌دهند؛ و لباس‌هاي بلند قد را بلندتر جلوه مي‌دهند. خيلي از خانم‌ها هم معتقدند رنگ‌هاي تيره ظاهري شيك به آن‌ها مي‌دهد؛ اما در درجه‌ي اول به شما توصيه مي‌كنيم يك لباس راحت متناسب با اندام و فصل انتخاب كنيد.
انتخاب لباس دورهمي براي خارج از خانهلباس دورهميانتخاب لباس دورهمي مهماني زنانهاگر تصميم گرفته‌ايد دورهمي خود را در بيرون از خانه مثلا در يك كافي‌شاپ برگزار كنيد. انتخاب ست مانتو، شلوار، كيف و كفش و شال بسيار اهميت پيدا مي‌كند. تناسب رنگ اين‌ها در كنار هم و با توجه به صميمت و دوستي بين افراد ممكن است دغدغه بسياري باشد.
در فصل بهار و تابستان :يك مانتو نخي رنگ روشن و بلند، يك شلوار پارچه اي دمپا گشاد، يك جفت صندل تابستاني بندي، كيف پهن و بزرگ با يك شال نخي طرح استوايي استايل خنك، ساده، صميمي و شيكي به شما مي‌دهد. با اين ست شما چه اندام لاغر و چه اندام پري داشته باشيد باز هم ايده آل خواهيد بود و قطعا اضافه‌وزن يا لاغري بيش‌ازحد به چشم نمي‌آيد. در اين استايل مي‌توانيد به جاي كيف بزرگ يك كيف كوچك با بند زنجير هم انتخاب كنيد. اگر به رنگ‌هاي تيره علاقه داريد، يك شلوار جين جذب با كفش اسپرت، يك مانتوي نخي طوسي، مشكي و يا سرمه‌اي با شال آبي كاربني ست شيك و ساده‌اي خواهد بود. براي اين استايل مي‌توانيد يك كوله‌پشتي كوچك انتخاب كنيد تا ظاهر اسپرت و دوستانه اي داشته باشيد.
در فصل پاييز و زمستان :اگر در فصل پاييز و زمستان، زماني كه هوا سرد است با دوستان و نزديكان خود دورهمي در بيرون از خانه داريد. تنوع ست‌هايي كه مي‌توانيد انتخاب كنيد بسيار بالاست. ست‌هاي نارنجي قرمز، قهوه‌اي سبز، مشكي آبي و كرم سفيد انتخاب‌هاي ايده آلي خواهند بود. پيشنهاد مي‌كنيم در اين دورهمي‌هاي دوستانه در فصل سرما به جاي بوت‌هاي پاشنه‌دار و بلند نيم بوت به پا كنيد. هر چه استايل شما از حالت رسمي دورتر باشد حس صميمت بيشتر به دوستانتان منتقل خواهد شد.
انتخاب لباس براي دورهمي در خانهلباس دورهميست لباس دورهمي زمستوني زنانهدر دورهمي‌هاي داخل خانه بلوز و شلوار، بلوز و دامن گزينه‌هاي صميمي‌تر و دلپسندتري است. همچنين اگر متاهل هستيد و قرار است دختر شما هم در اين مهماني يا دورهمي شركت كند ست بلوز شلوار يا تيشرت و شلوار دخترانه انتخاب خوبي براي آن‌ها خواهد بود.
در فصل بهار و تابستان :در اين فصل از سال پوشيدن يك تاپ با يك شلوار جين و يك صندل خانگي علاوه بر اينكه جنبه‌ي صميمي دارد استايل شيك و روزمره‌اي به شما مي‌دهد. پوشيدن يك بلوز شلوار مثلا يك تيشرت و شلوار ساده و اسپرت، يك بلوز حرير آستين‌بلند، لباس‌هاي طرح دار با يقه دالبري و يا يقه گرد همه از انواع استايل هاي مد روز هستند كه شما را با هر اندامي خوش نشان مي‌دهند. يك دستبند ظريف و نازك و يا يك گردنبند كوتاه مي‌تواند اين ظاهر را زيباتر نشان دهد.
اگر علاقه خاصي به پوشيدن پيرهن يا دامن داريد توجه كنيد كه پيراهن يا دامن خيلي جذب براي مهماني‌هاي دورهمي و ساده ممكن است كمي با نوع مهماني شما مغايرت داشته باشد. پيراهن‌هاي طرح دار و بلند، دامن‌هاي ساده و يا حتي شلوارك‌هاي جين گزينه‌ي خوبي به جاي آن‌ها هستند كه مي‌توانيد تن كنيد.
لباس‌هاي جذب و پر زرق و برق حالتي رسمي به شما مي‌دهد و ممكن است اطرافيان و افرادي كه در اين دورهمي كنار شما هستند كمتر احساس راحتي داشته باشند.
در فصل پاييز و زمستان :ژاكت‌ها و لباس‌هاي پشمي از جذابيت‌هاي فصل سرما هستند. تنوع اين نوع لباس‌ها به قدري بالاست كه پوشيدن يك لباس پشمي سفيد با يك شلوار جين هم خيلي ساده و راحت شما را تبديل به نگين جمع مي‌كند. البته با توجه به اين موضوع كه معمولا داخل خانه گرم است مي‌توانيد يك لباس نخي با شلوار پوشيده و يك ژاكت نازك متناسب با آن به تن كنيد تا زماني كه احساس گرما كرديد بتوانيد آن را جدا كنيد، در اين مطلب مي‌توانيد با چند ست مناسب با ژاكت‌هاي جلوباز آشنا شويد. دمپايي‌هاي پشمي روفرشي استايل دوستانه و بامزه‌اي به اين سبك مي‌دهد. انتخاب يك ست لباس متناسب با زمان و مكان نشان دهنده‌ي دقت و تيزهوشي شماست. پس سعي كنيد لباس خود را با توجه به مراسمي كه در آن حضور داريد تطبيق دهيد تا حس خوبي به ديگران منتقل شود.

/persianv.com/

10 راهکار ساده برای بهتر لباس پوشیدن

1-لباس هایی را بپوشید که برای موقعیت خاص مناسب است

پوشیدن لباس هایی که برای یک موقعیت مناسب است، می‌ تواند ظاهر عالی تری را برای شما ایجاد کند.

به طور مثال اگر قرار است برای محل کار لباس انتخاب کنید، به دنبال لباس هایی باشید که مخصوص افراد مدیر طراحی شده اند. البته نباید این لباس ها را کپی کنید اما این که تشخیص دهید فاکتورهای کلیدی در هر استایل کدام است، می‌ تواند به شما کمک کند که جذابیت را حتی در محل کار هم بالا ببرید.تاثیر ویتامین دی بر ریزش مو

زمانی که طبق کاری که انجام می دهید، متناسب با آن لباس بپوشید ، چه باور کنید و چه نکنید این کار می‌تواند روی جذابیت شما تاثیر گذار باشد و دیگران بیشتر شما را جدی بگیرند. حتی می‌ تواند احتمال ارتقای درجه را هم بالا ببرد.

زمانی هم که بیرون می روید، در مورد جایی که قرار است بروید فکر کنید و لباس خود را متناسب با آن موقعیت انتخاب کنید.

2- از پوشیدن رنگ های مختلف در لباس نترسید

بله! پوشیدن رنگ‌ های خنثی می تواند به شما کمک کند که بدون تلاش لباس ها را با یکدیگر هماهنگ کرده و ترکیب کنید اما داشتن چند لباس رنگی می تواند کمی کار را چالش برانگیز تر کند. اگر می‌ خواهید حس خوبی از لباس پوشیدن پیدا کنید، سعی کنید چند بار آزمون و خطا کنید و رنگ هایی را پیدا کنید که بیشتر به تیپ شخصیتی شما و ظاهرتان می‌ آید.روش انتخاب لباس کودک برای سلامت او

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.